AKTUALITY

RECENZE ZDEŇKA HEJDUKA NA CD MARTIN CHODÚR 3 V ČASOPISE ROCK & POP (3/2016)

V březnovém čísle časopisu Rock & Pop vyšla tato recenze Zdeňka Hejduka na mé album Martin Chodúr 3: „Vítěz první Česko Slovenské Superstar Martin Chodúr své třetí album nazval jednoduše 3. Nejenže si všechny písničky na ně sám složil, otextoval a pochopitelně i nazpíval, v některých si dokonce zahrál na klarinet a ve vlastní produkci si je také sám vydal. I s bonusovou Ukolébavkou obsahuje kolekce čtrnáct písní opěvujících především lásku, a to v jakékoli podobě. Za sebou má Chodúr špičkovou kapelu interpretující jeho skladby s přehledem. Desku otevírá písnička Až do nebe s klenutou melodií vyhovující jeho tříoktávovému hlasovému rozsahu, pod níž se ale vůbec neztratí kytara Mária Šeparoviče, která si s chutí zasóluje v další, až skoro rockové Salome, následující Dům má nádherný chytlavý refrén s nadějí na hit. Naopak, v rádiu rozhodně nezazní Sál je prázdný, jazzový šanson s náladou dotvářenou akustickým pianem a saxofonem. Swingovku Malíř o tom, že žena může utéct i s malířem pokojů, v záběru probarví country kytara, do stejného stylu říznutého španělskými rytmy zapadne Klidně plakej dál se zpěvem až do fistule. Závěr alba se nese opět lehce v jazzové náladě a především Když kráčím noční Prahou má atmosféru jazzového půlnočního klubu. O Martinovi Chodúrovi se často hovoří jako o nástupci Karla Gotta nebo Waldemara Matušky. Hlasově by na ně rozhodně měl, jeho třetí deska je zcela určitě kvalitní, právě proto jej ale mezi široké masy posluchačů nekatapultuje. Otázkou je, jestli o to interpret vůbec stojí“. Martin (photo Martin Vítek)